wtorek, 3 grudnia 2013

Z przeprosinami...

Niestety stało się to, czego od dawna się obawiałam. Muszę zawiesić bloga co najmniej na 2 tygodnie. Aktualnie w szkołach zaczyna się okres poprawiania ocen. Należę niestety do tych osób, którd walczą o lepsze oceny. A na dodatek mój komputer odmówił posłuszeństwa. Tylko komórka pozwala mi na korzystanie z internetu... Obiecuję, że wznowię pisanie tego bloga. Kiedy? Mam nadzieję, że jeszcze przed świętami. Nadal będę na bieżąco czytać Wasze blogi.
Z pozdrowieniami - atomowkawilk

3 komentarze:

  1. Sama właśnie przerabiam etap: ,,Poprawanie każdej oceny jakiej się da" więc jak najbardziej cię rozumiem ;) W takim razie powodzenia i czekam na twój powrót ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i również życzę powodzenia!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj spokój, ja na szczęście akurat kończę tydzień ostrego zapierdolu z nauką, wic jak najbardziej Cię rozumiem! :) Nie przejmuj się i skup na najważniejszych sprawach, a potem do nas wróć :D
    Zapraszam na nowy rozdział na http://byc-obojetna.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń